.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادارات اوقاف مازندران بازرسی می شوند

مسئول بازرسی عملکرد اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ادارات اوقاف شهرستانهای استان مورد بازرسی قرار می گیرند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، رضا علی زارع اظهار داشت: بازرسی می تواند نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف هر سازمانی داشته و این بازرسی است که نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت کارها و امورات اجرایی را تقویت می کند.

مسئول بازرسی عملکرد اداره کل اوقاف مازندران افزود: این بازرسی از ابتدای آبانماه آغاز شده است و تا نیمه اول آبانماه طبق زمان بندی بازرسی برنامه ای شامل فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف اوقافی، بقاع متبرکه، فرهنگی در شش ماهه اول سال جاری صورت می گیرد.

زارع با اشاره به برنامه مدون ادارات اوقاف و امورخیریه گفت: اوقاف و امورخیریه دارای 160 شناسه برنامه ها در حوزه های مختلف است که با تلاش  فراوان در این حوزه ها گام بر می دارد و با توجه به فراگیر بودن اوقاف در سطح استان از جمله موقوفات و امامزادگان نیاز به همکاری مردمی و عمومی دارد.

افزایش توان مالی اماکن مذهبی با احیا موقوفات

حجت الاسلام مصطفی سیفی، رئیس اداره اوقاف بابلسر و فریدونکنار، احیای موقوفات را پشتوانه بسیار خوبی برای اماکن مذهبی ذکر کرد.

وی افزود: وظیفه اصلی اوقاف حراست و حفاظت از موقوفات گذشته و احیای موقوفاتی بوده که از دید اوقاف پنهان مانده است و یا در مسیر کار مشکلاتی دارد که در بحث احیای وقف های جدید خوب عملی می شود.

سرپرست اوقاف بابلسر و فریدونکنار ادامه داد: 100 میلیون تومان از طریق استانداری در اجرای فعالیتهای عمرانی به اوقاف این شهرستانها اختصاص داده شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.